Jag skulle ha gjort om sidan med XHTML och CSS men det får vänta tillsvidare.…Läs detta inläggUtebliven uppdatering
Igår var min sambos mamma här för att äta en bit mat innan bion. Vi…Läs detta inläggThe Chronicles of Narnia
Kvällen har ägnats åt PHP programmering med min bror. Först laddade vi upp med att…Läs detta inläggPHP med mera
Nu är väntan över. Igår var det julafton, först firades det jul i vår lägenhet…Läs detta inläggJulafton
Granen är på plats såhär en vecka innan jul. Gjorde ett inköp utanför MAXI och…Läs detta inläggJulgran